Dogajalo se je

Šolsko leto 2021/2022

Na Šmarni gori in Grmadi

V soboto, 22. 1., smo mladi planinci na ledenem jutranjem mrazu pričakali mestni avtobus, ki nas je izpred domačih vrat pripeljal v Šmartno. Na sončnih gozdnih strminah smo se kmalu ogreli in prečesali goro po dolgem in počez.

Zimska šola v naravi – 7. C in D, 3. dan

“Mi ‘mamo se fajn, če vam prav je al’ ne, nam važno je le, da imamo se fajn. Mi ‘mamo se fajn, če kozarci vode so polni, če le nismo bolni, mi imamo se fajn…” – Gu Gu

Baletna predstava

Pozdravljeni,

na povezavi si lahko ogledate posnetek baletne predstave z dneva odprtih vrat v decembru.

Zimska šola v naravi – 7. C in D, 2. dan

Drugi dan smo se spet veselo spuščali po belih strminah, medtem ko nas je grelo čudovito sonce. Kajpak, ker nas je smučarija vse dodobra zlakotnila, nam je vsem zares teknilo kosilo. Po tem smo se lotili iger na snegu, FIS pravil, družabnih iger in sprehoda po energetski poti. Še posebej je bil lep večerni sprehod v soju lune in zvezd.

Radijska oddaja na RTVSLO

Pozdravljeni,

vljudno vabljeni k poslušanju radijske oddaje RTVSLO, kjer so svoja mnenja o digitalnih pravicah mladega občinstva delili tudi naši učenci.

Oddajo lahko poslušate na povezavi.

Zimska šola v naravi – 7. C in D, 1. dan

Urnik prvega dne je bil zelo pester. Po okusnem kosilu smo pospravili torbe in nahrbtnike, odšli na ogled naše bližnje okolice, izvedli smučarsko testiranje in se zvečer odpravili na nočni pohod. Seveda nismo pozabili na dričanje po zasneženem smučišči!

Zimska šola v naravi – 7. A in B, 4. dan

Za nami je še en prečudovit, s soncem obsijan dan! Najbolj smo bili navdušeni nad družabnimi igrami in seveda nočno smuko. Mariborsko Pohorje ali smučišče z razgledom…

Aktiv zimske šole v naravi